Hétvégén Szülőknél voltunk, így loptam magamnak másfél órát az Atyai Garázsban. Itt van flex, fúró, villanyhegesztő (egy g-vel), normális pofaméretű satu, fény, vagyis minden olyasmi, ami nekem néha hiányzik. A vágyott fékpedál karton sablonját szent grálként óvva álltam neki egy csodás recycling folyamatnak. Kupec komától vettem pár dolgot, amiben volt egy szépen összehajtogatott Givi csomagtartó darabka is. Ennek pont jó helyen voltak a furatai, elég vastag,széles,hosszú volt. Így a csomagtartó fékpedálként reinkanálódott emígyen:
Utána még részesült némi köszörülésben, majd kapott egy selymes fekete bevonatot, hogy tökéletes kontrasztot biztosíthasson a pedálvég fénylő billet ezüstjével.
Aztán lett egy kis gebasz, ugyanis ezt az alkatrészt elvesztettem:
Agyon túrtam a bontós dobozom, amiben az elmúlt tizen-pár év innen onnan jövő biszbaszkái vannak, de ilyen nem volt benne. Rendelhettem gyárit, 2 nap csuszi, 450 ft. Hehe.
Aztán befűztem, éééés, éééés, jó lett, elfér, fordul, fog.
Ideje volt készre csinálni a kipufogót is. Az összekötőt is hőálló fekete selyembe fullasztottam, a dobon Apukám megfésülte a tőcsavar meneteket, mentek rá új anyák, rugós alátéttel. A leömlő és az összekötő csatlakozásához meg csináltam egy bilincset.
A tömítendő felületeket bepasztáztam, aztán szépen összetoltam, lehúztam mindent böcsülettel, most szépen áll a helyén. A farokidomból kellett még reszelni a rugós tagok körül, de ez is kész. A fényezésbe kicsit belejavítottam, aztán kipolíroztam belőle problémás részeket, majd felragasztottam a dekorcsíkot és a matricákat.
A másik fele a szebbik, de ezt a Mr Hyde-ot sem szégyellem :D
Ja, közben volt történés, gondoltam, nézek egy szinkront....kiderült, hogy pisil a benzincsap. Sugó Robi másnap küldött egy jót, de jó hogy mindig jön valami... A szinkron tökéletes volt, a képet nem találom róla, mindenki képzeljen el egy Carbtun PRO-t, és két pálcát egymás mellett. :)
Elhelyeztem a CDI-t is, mert addig csak szomorúan hányódott az akksitartó bendőjében.
Mi más jöhetett volna segítségül a két gyári furaton túl? Hát a bajnokok kötőeleme, a Hilti szalag :D
Nem maradt más hirtelen hátra, felakasztottam a neont, állványra tettem a gépet, és lőttem.
Ja, előtte illegáliskodtam vele egy fél órát, ezzel a rövid áttétellel nagyon élénk. A betét is kezdte szépen felnyalni magát a tárcsára, kíváncsi leszek, melegen mit mutat majd. Vasárnapra ügyesen beírtam a családi naptárba a Kakucsringet, amit a jó kis eső elmosott. Nem baj, lesz még meleg. Ha az első pályanapon minden rendben megy, megérdemlek egy ilyet:
Szurkoljatok a Május 1-nek :)