Az utolsó írás óta nem sokat motoroztam, konkrétan egyet.
Csodás őszi nap volt, hétköznap, jöttek a gyerekek is. Tomival mentünk váltóban, fantasztikus meleg volt, olvadt az aszfalt. Egy egyszerű kedd volt, de olyan tengernyi ember szaladt össze már megint, hogy délre ismét vonatozás lett köridő vadászat helyett. Ennyi Ducatit meg Cagiva Mitót még az életben nem láttam itt. Mivel a kis PB-met hamar megfutottam (0:48.15), koncentráltam az idei projektre, az előzés művészetének tökéletesítésére. Szerencsére volt kin gyakorolni, és volt kitől tanulni is, nagyon jól szórakoztam. Többen elpotyogtak a nap folyamán, de lábon távoztak szerencsére. Megint jöttek kis versenyzők, aztán jól szétaláztak. Supermotosok szintén, de azon már a szemöldököm sem vonom fel :D Szokás szerint úgy elfáradtunk, hogy leülni alig tudtunk estére, viszont a célirányosan végzett gyakorlatok segítettek, 25 kört simán tudok menni viszonylag haladós tempóban koncentráció vesztés nélkül. Az endurance lesz az én pályám, érzem :D
Az Ering volt kitűzve zárásnak, ezt eltoltam, jó lesz nyitásnak. Sűrűsödtek a dolgok, lett megint home office, sehogy sem akart összejönni a pályanap. Olvasni olvasgattam a CB-s klubhíreket, így egy cikkolvasás közben ráakadtam az Acewell manufaktúrára. Kis angol cég, motoros-autós műszereket gyártanak. A fordulatmérőiket sok versenyző használja, offroadosok is. Nagyon kompakt, okos műszer. Tud fordulatszámot (precízen), üzemórát, tankállást, váltófényt, időt, és ha megveszed az extra csatit, vízhőfokot is. Nekem főleg az utóbbi keltette fel az érdeklődésem. Nincs semmilyen műszerem, nincs ventilátorom. Mi van, ha forr, és nem veszem észre.. Pluszban elég HD a berendezés, 8G rázkódást bír, és 100G-t esésnél. És javítható, albioni kartársak szerint. A gond az volt, hogy drága. 40 ezer fölé jön ki az ára, mire ideér. Gondoltam ráérek, még nézelődöm....aztán egy német használtcikk oldal feladott egyet. Vadi új volt, csak kibontva, több, mint egy éve árulták. Hazaért 20 ezerből egy hét alatt. Akinek már volt ilyen, azt mondta, egy majom is beköti. Nos, ez kb igaz, Csíkszem komát áthívtam felügyelni, de megcsináltam :D Kukk, milyen penge thermo sznzort adnak hozzá.
A zsugorcsövek és szerelési anyagok sem piskóták, minden kötőelem rozsdamentes.
A tartófülnek hamar lett helye.
Mettáll lett, mi?
Mesterem közben egy pályanap beszámoló kapcsán felhívta a figyelmem, hogy kevésbé postásmotor kormánnyal sokkal értelmesebb testhelyzetet vehetnék fel, és több súly lehetne az első keréken.
Akkor lássuk.
Postman
Racer
Nagy semmittevésemben rendeltem dekorcsíkot meg felnicsíkot is, mivel egyrészt kicsit változtatok a designon, másrészt az alibabás felnicsík szépen lemállott. A magyar dekor csíkok csodásan bírják a strapát, tőlük rendeltem a felnicsíkot is. Jó széles, pávás :D Aztán rájöttem, le is fújhattam volna a felni fehérre...
Mostmár mindegy, fújni máskor is lehet. Az a tervem, az utcán még csodásan használható gumijaimat értékesítem, és benevezek egy szett Dunlop Sportsmart TT-re. Ezek hegyesebb profilúak a mostaniaknál, és lehet őket alacsony nyomással is üzemeltetni pályakörülmények között. Valahol a régi Dunlop D211 szintjén vannak, ami nekem már bőven sok is.
A motor közben azért körözött, kiadtam komáknak, lassan beérik az időmet, szóval össze kell kapnom magam. Közben az oldalsztenderrel is elbúcsúztunk, végleg pontot téve az aljmagassági kérdésekre. Így a motor már a saját lábán sem áll meg, lehet emelőzgetni. Ezzel kapcsolatos lesz az új átalakítás, emelőszem adaptereket fogok ráhegeszteni a villára, akkor nem kell a tappancsos emelővel bénázni.
Zárásként, ma olyan történt velem, ami még soha. Versenyezni hívtak egy motoros szakágba. Ott nem számít az idő. Egyszer majd írok arról is :D