Pincebogárból pályamotort

Hogyan lesz a szakadt futármotorból pengeéles pályafegyver

A Félbléd újra az egyenesben

2019. június 11. 11:13 - zöldi

Azt hittétek pályázós video jön?

images

  Nem nem, ez az a motor, ami a folyamatos fejlesztések miatt sosem készül el.  Történt ugyanis, hogy épp késznek nyilvánítottam a kis műszert. Húztam be az alsó idomrögzítőhöz egy új szegecsanyát, -másodikra sikerült- hosszas vizsgálás után megleltem, mi a fene rezeg az elejében. Pótoltam egy darab hiányzó M6X25-ös hatlapfejűt. Hirtelen nem is tudtam, mihez fogjak, minden okés nem? Gyermeki örömmel markolásztam az új kormányt, meg a másfél centis úton járó féket. Helyezkedtem a nyeregben,  számlálgattam, mikor juthatok ki egy kicsit száguldozni, amikor eszembe jutott, hogy így nem is mentem még vele, mióta fent az új kormány.  Ezen ne múljon, nagy a placc, nem közút, előre vitézek. Szokás szerint fél fordulatra beindul, a hangár gyönyörűen visszhangozta a dob telt moraját. Felpattantam, be egyesbe. Mászkálok fel le, hát mit látok? Ennek ferde az eleje!!!! Itt kicsit depis lettem, de hát nem akkora dolog ez...kifűztem jó 10 perc alatt, elvágtattam az egyengető mesterhez. Kiderült, 1 villa ferde csak , meg  a híd. Dumálgattunk, kiderült, a veteránversenyzők jó részének Ő csinálja a villáját. Úgyhogy kaptam is izibe egy 12.5mm-s távtartót a rugóim fölé, hát, frankón feszesnek tűnik  :)  Másnapra kész volt az egész, én visszatettem, most csak a nyakcsapágy kottyan, ezt a hét folyamán még orvoslom. Mostmár tényleg motorozni kéne.

Addig gyönyörködjünk K barátom szép fehér motorkájában.

61201203 811617119212528 1414650781491003392 n

60820025 1282914141866726 8378319384367595520 n

Mondjuk, ha ilyenem lenne, én jobban bedönteném :DDD

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thundersport.blog.hu/api/trackback/id/tr4014888482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vatomi 2019.06.13. 12:18:44

"Mondjuk, ha ilyenem lenne, én jobban bedönteném :DDD"

köts-ög :DDD
süti beállítások módosítása